Minus 15, då sätter vissa igång o tjatar om att det är kallt,,,Sätt på dig ett par kalsonger till, man behöver ju knappt ett par vantar i minus 15. En taxi kör framför mig,,,Tid är pengar, står det på skylten. Det är precis det som är vår tids sjuka. Tid är pengar, står det och man tänker sig en människa som för varje minut räknar med att tjäna några kronor till. Varför står det inte. Tid är tid för umgänge, lek, sex, god middag, en promenad? Nej, tid är pengar.....snacka om omodernt tänk.

Ja, folk fryser. Jag var o storhandla, har återgått till Ica, dyra Ica, efter att ha kört en sväng på Willys, Tyvärr får man ju kasta hälften av maten för den är så usel på Willys och då handlar jag ändå på en stor affär som måste ha rejäl omsättning. Rent ut sagt, så tycker jag Willys var rena skiten. Inte värt de kronor man kunde tjäna in då man får kasta så mycket. Värdelöst.

Det är en fantastisk dag idag med solen och vädret, tror jag snart ska öppna bloggen för allmänheten. Någon har hittat hit, men jag har fortfarande under hundra läsare om dagen, Så den är alltså fortfarande ganska hemlig.

Ja, det är roliga tider. Ska ta och göra en kafeutställning i vår, febr, mars, tror jag.Annars blir det workshop den 26-28 april i stockholm,,,så är du intresserad, kontakta mig på mickeberg@hotmail.com

DONERA, glöm inte det. Längst ner i bloggen finns knappen.

Kommentarer

Populära inlägg