Det känns att jag börjar komma igång nu, på allvar. Det är härligt då det blir kallt. Alla ser så goa o fina ut i sina varma, tröjor. Alla får så sköna kroppsformer, det sväller och bullar överallt. Själv vill jag mest ha lussibulle, för att lite senare gå över till semlor. Tänk när jag sitter i Åre hela våren och käkar semlor som jag ska se till att få billigt på Bageriet.
Jag får se till att köra mitt sedvanliga trick, ge bort en bild i ram och sedan kommer bullarna att bli billiga. Kaffet snor man ju regelmässigt, eller hur? Ska dom lyssna på ens stories, får dom fan pröjsa med lite java.

Thats life, minus 15 och man blir livsfarlig. Skulle snacka med Sponsorn om lite skidslip men då jag ringer har han precis landat i Geneve, nästa race väntar,,,,fy fan, på söndag ska man sitta med dunjacka och mössa på och heja på grabbhalvan,,,det kommer att gå bra, blir guld eller ngt liknande,,,sedan kan han komma hem och slipa lite skidor åt mig igen,,,

Det är märkligt med skidåkningen, den enda jag tänker på är massor med snö som faller, jag som glider fram genom snön, som en norks posttjänsteman på skidor i bergen ovanför San Fransisco,,, nice bajs,, tystnaden, den egna andningen, en bild då och då,,,

Kommentarer

Populära inlägg