Träning o formkurva






Måndag, träning och betalning av räkningar. Det är ett evigt problem som följer mig. Så fort jag tränar på morgonen så blir jag yrslig och mår illa. På den tiden jag åkte skidor hela vintrarna så var det samma visa, en fyrtio minuter efter jag kommit ut i backen måste jag äta, annars svimmade jag typ. Blodsockret som faller. Jag mår alltid bättre efter mat, mycket märkligt och irriterande och det värsta är att det hjälper inte att äta frukost, måste liksom äta på cykeln då jag kör, dricka och äta. Tro fan man inte går ner i vikt, träningen drar fem hundra kalorier och man äter fem hundra kalorier på cykeln. Får börja med tretimmarspass, så allt bryts ner och man får minuskalorier,,,,

Ja, sådana jävla skitproblem drivs jag  med.

Är det någon som jag som får sin Hotmail fullständigt nersmackad med reklam. Snart slutar jag med mail och det ska stå fyrtio reklammeddelanden i Hotmailen varje morgon. Vi är otroligt övervakade. Jag köpte underställ till vintercyklandet och då jag kom hem var mina sidor smackade med underställsreklam,

Nu har jag skannat klart, blev en 7, 8 bilder som kan användas, men rent generellt är det hopplöst att neggskanna gamla negativ. Det är ett helvetiskt jobb att klicka ren dom , få bort alla dammfläcker, repor osv. Det är inte värt det arbetet. Dessa fläckar syns inte då du gör en kopia men i skannern och på skärmen syns det tydligt, ganska hopplöst jobb.


Populära inlägg