Once upon a time

Jag gillar julbelysning, men jag fattar inte varför man tar ner den. Den kan väl hänga året om ?
Vädret är väl inget väder? Det vanliga meset.
Politiken är verkligen en sorg. Är det så många människor som tycker det är viktigt att de som reda har allt ska få mer? Ta tex Rutavdraget, ännu mer Rut och skatten, Värnskatten ska minskas. Jag tänker på Grekland tex, enda chansen att det landet ska komma på fötter är att de börjar betala skatt. Att de som har pengar börjar betala skatt.

Jag lever ett konstig liv i Sthlm, går ingenstans, max fem hundra meter till något av de tre fik jag frekventerar, går aldrig ut på kvällen och gör jag det går jag hem efter en öl, känner mig inte alls hemma någonstans på krogarna.

Däremot arbetar jag, hela tiden, morgon, middag, kväll och tränar. Jag är som på ett träningarbetarläger. Det känns fint.

Populära inlägg