Det var hårda bud för Jean Pierre idag. Det var hårda bud för alla. När han kom hem i sin ljusblå sparkdräkt var han slut. Det gick en lavin bakom häcken och solen sken hårt på ryssarna i bobbarna. Det var nice.

 MB, drog en barnportion pannkakor till lunch. Fan, vem har råd med mer? MB, tänker mest på hur det ska se ut i framtiden. I vår alltså, men det är ju fel attityd. Det är nu det gäller.

I alla fall, så drog AB några feta repor på käpparna i Adelboden. Han är på G nu, har till och med putsat kängorna då han plockar en 70 poäng till helgen. Hoppas han bara inte glömmer att knäppa ihop pjucken före start. Det kan vara viktigt.

MB lirar idag. Han njuter av svartvita bilder på Fausto Coppi som dog så ung i malaria. Denna gudabenådade cyklist som dopade sig på tigerbalsam och konjak. Jag bara njuter när jag ser bilder som denna, eller när jag ser Moriyama eller,,,,

Det är bara kärlek det handlar om, allt handlar om kärlek. Allt handlar om att våga ta ut svängarna,,,och det blir så fint då snön smälter, då Sponsorn fixar en gammal Bianchiram till mig, och jag cyklar med en Pantanikruka, dvs Bandarella på knoppen,,,,då blir det ännu ljuvare,,

Foto. Den fantastiske... MILANO DI VITO LIVERANI.

Kommentarer

Populära inlägg