Det tar emot idag, tills jag läste den här nyheten om att det är bra att ha några extrakilon, att ha lite mer BMI än de 18-25, som anses normalt. ja, Herre Gud, finns det något man kan hålla sig till längre då det gäller kroppen? Vin, kaffe och choklad är ju också nyttigt.

I går fick jag höra den fantastiska nyheten att en polare vars Iphone gått sönder inte fick den lagad på garantin för han bodde i Åre. Det är för kallt,, den gäller bara mellan 0 och plus 34 grader. Varmare eller kallare, så ryker garantin. Iphone, en telefon för dem som åker T-bana och bor i innerstaden.

Om en vecka åker jag hem en sväng från fjälllandskapet. Det rullar pengar, eller rättare sagt, det kommer inte in några, så nu blir nästa steg att sälja bilder, få folk till min workshop, som jag tror blir riktigt rolig. Jag tänkte vi skulle avsluta den med att deltagarna gör en egen liten Blurbdemo...det känns roligt.

Skidformen tar sig, efter tre veckor börjar man kunna svänga. Nu kommer snart Sponsorn upp från världscupen och ska rejsa, så då drar jag mig undan. Egentligen borde jag stå i buskarna och kolla hur fan han gör, men det är ju meningslöst då han rejsat sedan han började gå, har dessutom en syrra som var med i juniorwm, tror till och med hon vann,,,vad har man då att komma med? Ett störtlopp nedför Södra Berget i Sundsvall 1966?

Igår, i liften, träffade jag en kille som kört Vätternrundan 14 ggr. Trevlig människa, men vad är folk gjorda av? Jag är helt klart för vek för den här världen.




Kommentarer

  1. Vi får ta ett allvarligt snack om BMI när du kommer hem, jag har en hel del trix i rockärmen hur man får upp det. ;)
    -affe

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg