I lust o fägring....


 I lust och fägring stor....vet inte varför det kommer för mig. Min dotter gjorde den här 2002, 14 år då. 

Jag älskar den.

Min fru säger till mig att inte publicera så mycket bilder. Varför det? Varför ska jag inte göra det?

Hon tror att det finns någon möjlighet med att vänta, avstå, ligga lågt.... det är inte så det ser ut längre.

Träffade Polarn på gatan. Vi började snacka om våra karriärer och garvade för det var enkelt att konstatera att på femtio försök fick man nobben på femtioett....

Så, ansträngningens tid är över. Jag väntar och i väntan så publicerar jag mig hejvilt.

Vi var på Kanarieöarna, Palma, och kollade in Karnevalen. Jag hade givetvis sett Anders och Ralphs vackra bok från Venedig.


Portugallette..bron över floden Nervion. 




Någonstans i Afrika. Jag var ju resande reporter under många år. Trivdes aldrig riktigt med det. Blev för ytligt helt enkelt.

Palma, en annan karneval. 



Jordcirkus, Hamburg, en sann kärlekssaga. 

Peter och Nina. Jordcirkus. Trots alla resor och allt annat så är det Ninas vackra vinterstövlar jag alltid kommer att minnas bäst. Hon var sanslöst vacker i dom.
I mellanmjölkens land. Kvinnan med tidningen vill jag minnas var Robins mamma.


Vi var ett gäng som reste runt landet i våra bilar på sommaren. Alla tog fantastiska bilder, utom jag. Allt jag tog blev bara skit men det berodde väl på att de körde bil och jag motorcykel???


Kommentarer

Populära inlägg