Fotobloggar

Elin Kero nevnarien.se
Emmy Linnea Danielsson emmylinneas.se
Lina Flodins linafoto.blogg.se
Rami Hanna imnext.se/ramihanna

Veckorevyn gjorde en lista över de bästa svenska fotobloggarna.

Ibland skulle jag vilja se en lista över de bästa svenska fotobloggarna ur en annan vinkel.

Om jag själv skulle välja den bästa svenska fotobloggen så blev det Lundells. Han har ju alltid en bild med i den på slutet av varje inlägg.

Lars Dareberg, Tommy Arvidsson och Gabrielsson får dela på pallen. Alla är duktiga på sitt sätt, men ingen kan skriva poetiskt som Lundell och det kräver jag av en toppfotoblogg.

Tyvärr ingen kvinna med och det är ju fan att det inte finns någon som skriver och plåtar som en Gud bland det kvinnliga släktet. Bäst är ju Bodil Malmsten, precis som Lundell har hon oftast med en bild, ofta av tejprullar, men skit samma. Bra är hon.

Å andra sidan har jag ju ingen koll. Kan ha missat något eller någon?

Bilden är från Sydafrika, då snuten slogs med folk och jag packades ner i bakluckan och kördes till mitt hotell av mina ANC-livvakter....


Populära inlägg