Retro 97-
Lotta i Värmland. Hon hade en vacker japansk morgonrock. Det mesta hon äger är vackert och färgglatt. Jag hade köpt en Nikon D40. Kanonkamera. När jag läste fotosajter såg jag att herrarna, fotonördarna, beklagade sig över den fasta zoomen som satt på. Att den var dålig. Herregud, vilket trams. Så trött man blir. Är det något fel på den här bilden? Tänkte väl det!
