Retro 73.

På väg mot Slussen, en kall förmiddag. Jag tyckte mest om att plåta Stockholm på vintern. Det blev starkare bilder med vinterljuset. Jag har alltid skrivit, men jag hittar inte så mycket skrivet från den här tiden. Kanske beror det på att jag slängde  alla mina dagböcker en kväll. Jag ledsnade på att se att jag skrivit i princip samma sak som sedan 1970.