Retro 80.
Fröhuset, två år med en fantastisk personal och kul ungar. De frågade ofta vad jag jobbade med, att jag var fotograf var något de inte fattade. De kallade mig kameramannen. Idag träffar jag en del av dem på gatan. De är vuxna nu och de stannar alltid för att ta ett snack med den åldrande kameramannen.
