Retro 101.
En kall vinterdag i Berlin. Vi bodde i ett hus vars fasad fortfarande hade skotthål efter kriget. Golvet var pepitarutigt och jag hade ett labb fem hundra meter hemifrån. Jag pendlade till Berlin varannan vecka. Det kostade på. Det tog alla mina pengar. Det var en vacker tid. Den varade i två år. Leican fick arbeta den här vintern. Det var då Trix-n fortfarande höll en slags klass.
Jag framkallade i mitt labb på Prenzlauerallé. Ibland gick jag förbi Åsa Franck som bodde på Rykestrasse.
Jag framkallade i mitt labb på Prenzlauerallé. Ibland gick jag förbi Åsa Franck som bodde på Rykestrasse.
