Nu ledsnar man ,,,,snart

 De röda bergen kommer ofta i kvällningen.

 Sovrummet som en gång var byns samlingsal någon gång på 1700-talet, kanske?

 Här ska jag åldras, perfekt spanläge.

 Wenke kollar Skopelitis då hon slår in och gör en sväng och vi återvänder till Naxos efter ett besök hos polarn på Iraklia.

 En del gifter sig, andra spelar strandtennis. Inget är omöjligt.

 Tvätten torkar snabbt.

 På väg hem efter att ha lämnat Wenke vid flyget.

 Skopan är vildkatt, alltid på vakt.

 Fish and Olive. Här häckar jag varje dag för att dricka kaffe på Dolce vita.

 Skopan igen. Vete fan vad som pågår, någon slags meditation innan hon dödar en ödla till.


På marmorbordet.

 Verandan. Varje morgon en utsikt att dö för.

Some guys vilar bättre än andra.

 Min Favokrog, säger inte var, men som alla bra krogar, nästan. Långt från turismen och uppe i bergen.
Min dotter och jag.

Populära inlägg