Man fattar ingenting...


 Man fattar ingenting. Ser lite på det här programmet om folk som blir hopmatchade och gifter sig och deras problem. En trevlig kille kallar sin tjej för kärring. Han fattar inte när hon säger att hon inte vill bli kallad kärring, för då menar han, att det inte är på allvar och att han inte kan avstå en sådan grej för då är han inte sig själv.

Adjö idiot, säger jag.

Sedan är det en annan snubbe som som lider av någon allvarlig noja, städa, ordning, ett satans petande.

Återigen. Adjö idiot.

Sedan är det en tredje snubbe som ska snacka om sex med sin brud. Jesus, de skriver på en tavla. Han skriver kärlek, närhet och är så jävla pretto att han knappast kan stava till kåt, rulla i halmen, avsugning och analsex.

Återigen. Adjö idiot.

Okej, hur får man ett förhållande att funka. Man ser någon, nu snackar jag om mig själv, min syn, och man ser någon, man vibbar, man tycker damen är ultrasexig, hon är smart som fan, har något i pallet och verkar rejält självständig. Sedan går  man hem och knullar och det är underbart, man vill ha mer, ,,,sedan faller ting på plats. smart, snygg, självständig och bra på knulla. 

Hur jävla svårt ska det vara?

Nog om det. Nu har påskhararna gjort sitt, alla paket är upplockade. Jag fick en chokladkaka av den gule fan, tack för den. Min fru fick en chokladkaka av mig. Underbart, men det var inte samma. Jag lovar.

Vaccinationerna fortsätter. I Älvsjö är det ett veritabelt fiasko. Folk sitter arbetslösa för det kommer inte folk som ska bli vaccinerade och varför? Jo, för att det har ju inte funnits någon info. Jag gick själv in och kollade och kunde omöjligt hitta någon info. OFATTbART, så dåligt det sköts.

I Grekland är det sämre läge än någonsin. Det dör ungefär 75 procent mer än i Sverige just nu och det har varit total lockdown. Plötsligt så öppnar man upp och plötsligt är hur mycket folk som helst ute på gatorna och ölar, dricker kaffe stående, eftersom man inte får gå in på krogen eller kaféet. 

Det är galet och ganska typiskt Grekland.

I morgon är det måndag, ytterligare en dag i dvalans tecken, lev väl,,,

Kommentarer

Populära inlägg