Mentorskap 2019-2020

Mentorskap 2019 -2020

Du är på hugget. Du vill utvecklas i den tradition som jag och många andra arbetar i: Ett slags berättande fotografi. Den kan vara klassisk och din alldeles egen. Spelar ingen roll. Det handlar om ett språk. Ditt språk. Att du är beredd att söka nya vägar i dig själv och i ditt fotografiska arbetssätt.

Jag arbetar genom att titta på vad du gör och det betyder att du måste arbeta själv. Det ges inga arbetsuppgifter utan du levererar och jag bedömer och diskuterar med dig. På det sättet föds många olika sätt att komma framåt. Du inspirerar mig och lika mycket hoppas jag inspirera dig.

Målet är att på något vis komma fram till en utställning och en bok. Ett sätt att visa projektet. Vi arbetar ihop över nätet i ett halvt år. Vi träffs in real life när vi kan.
Priset är 11 000 kr.

Är du intresserad, kontakta mig på mickeberg@hotmail.com

Populära inlägg