Vintervår

Jag visar en bild jag tog i Tanto en sommar. Long time ago. Jag har hittat en fantastisk blog. Röj runt i den här så kommer ni att hitta underbar fotografi.
Jag vet inte men den här vintern tar ganska rejält på mig. Något tråkigare har jag fan aldrig upplevt på evigheter. Det hör ju ihop med att jag inte är någon kulturell människa, egentligen inte heller en människa som vill vara i stan. Jag vill vara vid havet eller vid berg, i berg, på snö, på en cykel, på skidor. I princip är jag helt ointresserad av att gå på utställningar och men en som ni kan kolla in är ju den på Mindepartementet, slut på söndag.

Jag kollar in Davidalanharvey och andra färgfotografer. Det r ju så uppenbart att solen gör färgen till något starkt. Det här bleka svenska vädret är i mina ögon värdelöst för färgfoto. Kolla in DAH och Alex Webb, mfl , på den här bloggen jag la in här ovanför.

All the best,,är du intresserad av Mentorskap, kolla längre ner i bloggen min.

Ciao

Populära inlägg