En cyklo pedi

En cyklo pedi heter Johan Tells nya bok. Den är jäkligt bra, kul och informativ som attan. Handlar om det mesta inom cykling och omkring cykling. Jag fick ett väldigt sug av att cykla efter att ha läst igenom den.

Skitbra, helt enkelt.

I morse hade jag tänkt ge mig ut och cykla, men det låg på nollan och jag fega ut Löjligt, stack till gymmet och körde där en timme, men det går på inga villkor att jämföra med att cykla utomhus. Allt tar så mycket bättre utomhus, dessutom får man färg i fejan av att ligga i motvinden.

Jag har ju inte tagit några cykelbilder, men kan börja känna samma sug som då jag åkte skidor och gjorde min bok Det svarta berget. Grejen är ju verkligen att cykla och ha en liten kamera i bakfickan på tröjan. Kan fan inte bli bättre?

Som sagt, det lutar åt att dra till Södern igen. Det är också dags att kolla in läget med vårt hus. uthyrningen av vårt hus,    www.monitsia.blogspot.com

Det finns tider ledigt i sommar. Det vore kul om Ni kom dit och hyrde en vecka. Ni kan bo uppåt fem, sex stycken i huset för 5000 kr för en vecka. Not bad, not bad at all.

Populära inlägg