Instagram

Jag är ju på Instagram, mickepberg, för jag orkade inte vara kvar på Facebook som börjar bli allt mer vansinnigt. Det tar två minuters skrollande så är man förgiftad av all skit som strömmar ut den kanalen.

Okej, Insta då? Det är ju ett fullständigt harmlöst medium där det inte sägs ett enda skit av vikt. Där går man in och passerar och inte enda åsikt eller mening ventileras. Det är liksom små meddelanden mellan folk om vad dom gör, eller var de är.
Givetvis fullständigt fördummande, MEN, man blir inte helt slut till kropp och själ, som i alla fall jag blir av Facebook, där tex vissa kan ägna sida upp och ner åt Trump, eller  något annat som man inte kan göra något åt.

Nej, nu Insta ett tag så man får ordning på vätskorna. Jag märker hur mycket färre läsare jag får då jag härjat på Facebook ett tag, för då får alla för sig att jag bara är där och så håller det på.

Så är det, så är det.

Populära inlägg