I väntan på...

Livet är en väntan på. Johan frågade mig om jag var uttråkad. Vad skulle jag svara? Jo, jävligt. Och varför det? Det är första vintern då jag inte står på skidor fem timmar om dagen och vad gör man i en stad som Stockholm på vintern? Jag monterar bilder, satte in 200 passepartouter idag.

Blev nästan yr, kände stark längtan efter en semla, så det blir väl en sådan framför eftermiddagen. Och inom två dagar blir det skidåkning. Det går ju inte att gå och dra i den här stan. Jag är klar med det. I helgen åker jag till Växjö o har workshop och sedan blir det en vecka till med fix, men efter det är det dags att börja röra på sig på allvar.

Den här bilden tog jag på gården på Naxos. Det drar ihop sig till sommar och vår och är du intresserad av att hyra vårt hus på Naxos så kolla på länken www.monitsia.blogspot.se  
Det kan vara något för ett gäng som vill åka till Grekland i sommar. Ni kan bo uppåt sex stycken i huset samtidigt. Som sagt, kolla länken.

Annars har jag mitt Mentorskap, se något inlägg under det här.

Jag finns på Instagram, mickepberg, check out.

Jag kollar in David alan Harvey som har workshop i Mexico. Vilken lirare, tar typ 25 lakan för en workshop, får med ca fem stycken, de hänger alla på en beach, röker på som fan och hans elever hånglar och har sig, lite som en akt i sig och det plåtar DaH. Påminner om det Ed van der Elsken gjorde i Paris, arra bilder och göra en story utifrån det. Det är smart men jag tänder inte riktigt på det.

Populära inlägg