Berg och träd





Jag har någon idé om att jag ska göra en bok med bara träd, berg och vatten och den ska gå i grått. Den undre bilden har någon slags känsla av en amerikansk storstad.

Det är lite bekymmersamt, såg att SD hade så stort förtroende i frågor om äldrevård, invandring och försvar. De var större än sossarna i alla dessa frågor. Mycket märkligt. Vad är det folk tänker på? Om man ser hur SD agerar ute i landet så verkar de ju inte vara speciellt aktiva i sina stads eller kommunalfullmäktige. Varför röstar man på dom? Läser man inte deras valprogram?

Det är mycket bekymmersamt.

Jag kollar på Danny Lyons hemsida. Han har gjort nya böcker. Tuff kille, viker inte ner sig i onödan.

Vad är det som gäller nu då?

Den 1 mars har jag föredrag med mina bilder på CFF, sedan workshop på Naxos 30 maj till 2 juni och i övrigt finns ju min Mentorworkshop som är på ett helt år.

Populära inlägg