Alla dagar är inte perfekta.

Det här är Fricken. I en kaffepaus. Han dricker mycket kaffe. Han har känsliga tår och då måste man dricka mycket kaffe. Runt honom sitter det en massa racertjejer från landslaget och skidgymnasiet. Det ser inte Fricken för han har ont i tårna och mot det dricker han kaffe.Han kommer ju från Luleå så han borde ju inte frysa om fötterna, men han kanske sprang barfota som liten i snön. Det gjorde jag ofta, det var kul. I alla fall i den åldern.

Ser att Landskrona ska ha festival igen. Kul och längre ska den bli också. Min dag annars var av typen. Få sms av Ola, chefstränarn: Böj på knäna och sedan då man går på muggen och slänger handskarna i tvättstället så startar den automatiska vattenspolningen och dränker handskarna i kallt vatten.

På kvällen kollar jag vad mina workshopelever gör. Det kommer att bli fina grejer framöver. Det kan jag lova er.

Populära inlägg