Ah, men alltså, kom igen

Trumpen vann och alla gråter. Ja, han är en idiot, men Clinton då, vem skulle vilja ha med henne att göra? Gå till dig själv. De senaste tre åren,  hur många politiska valdebatter har du kunnat tröska dig igenom på tvn? Jag har inte pallat en enda mer än tio minuter. Det är ju totalt döfött. Det som sker är att folk tror att något ska ske och så röstar dom på nån idiot, typ Trump.

Jag tycker det är intressant att se vad han kan ställa till med. Om han kan göra allt skit han förväntas göra. Alla idéer måste ju få en chans att testas. Det enda vi vet med bestämdhet är ju att Clintons förslag skulle leda till ökade klassklyftor och ett ännu sämre USA. Troligtvis leder Trump till ännu värre, men nu har folk röstat och så får dom stå för det.

Det snöar och alltid samma sak. Folk är idioter. En del har inte fått på vinterdäcken. Hur fan kan man inte ha hunnit få på vinterdäcken? Kan de stava till november? Eller snö? Hur fan kan svensken inte ha en spade i bakluckan? Man stönar....

Nåja, jag älskar hela läget med snö och nya politiska vansinnigheter. Jag var ner till Kolonin och skulle spika igen ett fönster på svärmors kåk. Nån jävel hade brutit sig in och knoppat i kåken. Man tycker ju synd om folk som inte har någonstans att sova, så då jag kom dit stack jag in skallen i kåken och väckte snubben som låg och sov,...Öh, polarn, ta och knata iväg nu, sa jag och han kom upp och gick ut genom det trasiga doran. " Schysst polarn, sorry för fönstret, har ingen deg och ingenstans att sova. "  Han knata iväg i snön och jag tyckte synd om han, slog på en lucka och gick upp på SöS för att kolla prostatan.

En skön doktor kör in fingrarna i röven, har man ju varit med om många ggr o det är ju hur cool som helst, men den här gången hade hon en yngre brutta med sig, muslimsk,med schal och grejer. Såg trevlig ut som fan och hon ville också köra in fingrarna och känna på prostatan. " Den känns fin och mjuk", sa hon och jag tänkte där jag stod framåt lutad. "Fuck Trump, men det här är fan revolution". En brutta med muslimschal känner på min prostata. Hon hade varma och sköna händer också, lärde sig ett jobb där det handlar om att känna på mäns prostata.

Jag flög hem, revolution, tänkte jag. Fan, revolution, sedan gick jag på fiket och njöt medan de vita guldet föll ner över staden och skapade den magiska tystnaden. Den vita magiska tystnad som fött mig, som närt mig och som gett mig  glädjen att få känna ett par varma fingrar i röven.

Populära inlägg