Jag har inte känt mig i form i veckan o i natt brakade de loss på allvar: värsta kräksjukan och 39 graders feber. Ja, då vet man i alla fall vad det var som gjorde att man kände sig hängig. Det är lite märkligt att skriva blogg anonymt, jag vet inte riktigt vilka ämnen jag ska ta upp. SD, alla skriver om SD och jag är skittrött på de idioterna.SAS kanske går i putten? Jag är inte så optimistisk för framtiden, men för mitt eget liv är jag ganska glad.
Anders Petersen vann Photobook of the year, med Citydiares, grattis,,,bra grejer. Anders har också börjat gå tillbaka till en lite mjukare stil då han plåtar. Det är fint, värre.

Annars går mitt liv in ett skede av mer meditatitvt läge, mer umgås, mer vila mer bara vara. Henry Miller skrev ju om det, hur skönt det var att bara vara, inte producera. Man blir ju en sämre författare, fotograf, men kanske en bättre människa. Ser att Fotografisk ska släppa loss la Chappelle i hela huset. Ja, inte vet jag vad jag ska säga? Jag gillar hans uppkäftighet, men tycker bilderna är tämligen bedrövliga.  Någon får gå dit och rapportera? Och vem gör det? Rapporterar alltså? Ingen så klart.


Kommentarer

Populära inlägg