Domen mot antirasisten

Ju mer jag läser om domen mot den här antirasisten som i Kärrtorp körde en kniv i ryggen på en nazze, desto mer förbryllad blir jag.
För det första kan man inte jämföra nazzar, eller högerextremister med vänsterextremister. Det är ju bara att kolla på ideologierna. Nassarna står ju för en ruggig ideologi( typ Hitler), medan vänstern vad jag vet aldrig har gått fram med uttalanden om att skicka  ut folk ur landet, göra processen kort med vissa felaktiga typer. De som har mörkt skinn ligger risigt till hos nassarna.

Så länge jag har levat har nassarna stått för våldet.

Okej, nu har en vänsterextremist huggit en nasse i ryggen. Vad var det för situation? Alla jag känner som var med på den första demon säger samma sak. Polisen var chanslös. De kunde inte skydda demonstranterna, många menar att AFA, var de som såg till att de inte blev en massa oskyldiga som fick spö.
Okej, en kniv i ryggen var kanske för mycket. Jag kan inte uttala mig om det, men straffet är ju orimligt. En människa som skyddar en demo, även i väl vilda takter ska inte få 6,5 år i fängelse.

I Helsingborg släppte man nu killen som eventuellt var med och dödade en Djurgårdare. Nassevåldet får liksom pågå hela tiden. I Malmö stacks en kille ner av nassar och det känns som den odugliga Malmösnuten inte gör ett skit för att få dit nassarna.

Allt det här är en sak, men det som retar mig mest är alla dessa som har en miljon åsikter, typ den om att SDledaren fick en tårta i nyllet på Nytorget, att det skulle vara ett angrepp på demokratin. Kolla in vad nassarna gör. I princip så håller de på och jävlas på alla möjliga sätt, oftast med ruggigt våld och inget händer.

Nu hände det i Kärrtorp, killen får 6,5 år i fängelse, men vad gjorde polisen? Vad är det för jävla sopor till poliser som inte duger till att skydda en demo, TROTS  att man vet att det finns en massa nassar i trakten, TROTS att man vet att nassarna har sitt högkvarter där, TROTS att man vet att  nassarna älskar att spöa folk, helst de med en annan hudfärg, TROTS,,,,

Kort sagt, skulle man kunna tro att snuten är korrumperad, speciellt med tanke på HUR många händelser där nassar varit inblandade och snuten inte duger till att göra någonting.

Populära inlägg