2020....

2019 gick. Det var ett hyfsat år, kunde ha varit perfekt men det ville sig inte, men hyfsat. Och ändå, känner jag en stor längtan efter en förändring. Jag gjorde fyra böcker och var med på några utställningar, men det är som om det inte skett något. Det måste till något annat, som gräver djupare.

Den första punkten blir lyssna. Jag ska inte snacka. Jag ska lyssna och spara på det jag lyssnar till.

Kanske det kan användas till en historia.

Egentligen är det bara det: Att lyssna.

I övrigt tänker jag ligga lågt, bo i Eden och försvinna. Livet får komma till mig.

Bo i Eden och lyssna. Jag vill inte vara med i det moderna, vad det nu är.

Det känns som om alla system måste rensas. Kan man leva så? Rensande och lyssnande.

Jag vill gå och lägga mig på kvällarna och inte bry mig om morgondagen. Vaknar man så vaknar man och så får man se,,,,,

Lyssna och rensa

Populära inlägg