Jag ligger på rygg, skulle hjälpa en kompis att flytta, rev ner något dyrt på väggen , inte kul alls. En annan polare torska på hjärnblödning, en tredje hade inga stålar till hyran så jag låna ut lite deg. Nu får han inte knalla innan han pröjsat tillbaka lånet.

Det är ju det som är grejen då polarna närmar sig femtiostrecket. Dom kan ju mula innan man fått tillbaka det man lånat ut.

Ja, det gäller att ha koll. På polarna alltså.

Läser gamla blaskor från 1977, bra fototidningar vill jag lova.

Har dragit iväg en repa, ska lufta Bianchin ett tag, tänka till. Nu har JH vernissage på Kontrast. Igår hängde han ut genom dörren på en taxi , som en burkslav, och skrek på mig på Bondegatan. 

Det var nice. Very nice. Jag ska fiska och rasta Bianchin, sedan ska jag återvända till stan och göra lite nya böcker.

Populära inlägg