Up in the sky



Up in the sky, passerade Nytorps gärde och en ballong drog till väders, snabbt det går att få upp dom. 

Samma på Ringvägen, en snäpp med telefonen. Jag har en gammal Iphone se, ingen kanonkamera precis och ändå är de så fenomenala att fotografera med. Det här året har haft två upplevelser. Att plåta med mobilen, som jag tycker är helt överlägset och min nya elcykel. Jag har ju en elracer på Naxos, den är både vacker och fin, men den jag köpte i Stockholm är helt fantastisk. Igår körde jag från Nytorget till Kärrtorp, uppför backarna till Hammarby och Björkhagen på 15 minuter, ren njutning.

Det händer att jag tar ut elcykeln och bara cyklar 4, 5 mil, som ren njutning. Man snittar på 20 km i timmen, fem timmar, tio mil, laddningen räcker i 8 mil. 

Det är helt grymt.

Planket i helgen, jag är inte med. 

Naxos på måndag.

Ciao.
 

Kommentarer

Populära inlägg