I gryningen händer det saker





En promenad till fiket. Polarn Thomas skickade mig två bilder, så snygga , så läcker struktur, tagna med en analog kamera, så är det någon som vill sälja eller ge mig en mindre analog kamera så är ni välkomna.

Tänk tanken att gå ut en dag med en rulle film i kameran, kanske en rulle i fickan, 36 exponeringar på en film, fatta, vilken underbar koncentrationsakt, då måste man plåta med huvudet och hjärtat, inte registrera för det är ju då meningslöst.
En rulle kostar 100 kr, framkalla själv, en enkel match o sedan plåta av neggen, helst ska man ju kopiera, men jag kan sträcka mig till att skriva ut, så underbart,,,,hittade en kamera på en viss affär på Söder, får rusa dit då jag kommer hem,,,men ändå, vilken feeling,,

Det blåser hårt, 18 grader, sol, tar på mig vindjackan nu då jag cyklar.

Ciao Bellos och Bellas




 

Kommentarer

Populära inlägg