Lördag

Det är svårt med rubriker. Herrarnas stafett. Jag vet inte jag? Dom krigade så gott dom kunde men Halvarsson går ju inte att förstå sig på. När han kom ikapp, varför kör han på? Har han aldrig lärt sig något av sina misstag. Han har ju gjort samma misstag flera gånger om. Att Bjurman körde hårt var ju inte mycket att säga om. Han måste ju ikapp om han ville vara med i matchen.

Nå, som gammal idrottare så vet man ju hur svårt det kan vara. är man trött är man trött.

Igår kollade vi på en ruggig film, GRÄNS, jävligt bra men nästa mer än jag pallade, i mina ögon jävligt otäck med troll och sex, men naturkänslan var grym. Det slog mig att jag föredrar natur före stad, som då de badade i en insjö, fantastisk känsla. Jag tycker det hos mig allt mer växer upp en känsla att det är för mycket folk överallt. I Vita bergen, som en gång var min oas, älskade att sitta där. Det går ju inte längre, helt överbefolkat och nerskitat.

Det gäller att hitta sina oaser. I övrigt inget nytt från min horisont.

Populära inlägg