David Alan Gillgren

Den här bilden tog David Alan Gillgren. Han är en jävel på hudsjukdomar och sånt, men på fritiden tar han bilder. En gång i tiden gjorde han ett bra reportage från Kambodja. Igår snodde han min mobil och tog den här bilden på Twang.

Jag ska inte säga något men den här jackan, som kostade typ 275 kr, köpte jag för något år sedan och blev sedan kallad stekare av snubbarna på bilverkstaden. På den tiden hade jag inte min sponsorsferrari utan en vild Volvo utan väghållning.

Men, det gick det med. I alla fall, 275 kr för jackan och man kallas stekare. Om ni inte vet vad det är så är det typ snitsiga typer vid Stureplan som dribblar med stålar. Ja, jag säger bara banker. Återigen visar bankerna sin kriminalitet, sitt trixande och det slutar alltid på samma sätt: att staten går in och räddar de giriga. Att inte hela styrelsen avsätts är ofattbart och hur kan man få 22 mille i avgångsvederlag då man fått sparken. Tro fan att man ruttnar.

I alla fall, efter den politiska vinkling, stekare och bank, så önskar jag er en trevlig kväll.

Populära inlägg