Igår var verkligen en dag att minnas. Hängde med We som skulle rida, men redan i bilen på väg mot Gnesta kände jag hur pollen slog till som en hammare. Jag la mig i sängen med en 350 sidor skitbra deckare och när jag läst 345 sidor  
insåg jag att jag redan läst den. Efter det drog jag täcket över huvudet o gav upp . Idag var jag i skogen med en hund, funderade på att ta en sväng på cykeln men då började det blåsa halvstorm o nu gäller att hitta en ny deckare som jag inte läst.
Annars är Full patte , programmet med två brudar som kör hårt helt underbart . Jag är verkligen glad för den vänstervåg som nu kommer och där FI på ngt vis är grejen, det nya, uppbackade av ett V som blir allt piggare. Personligen kan jag inte fatta stt inte sossarna blir radikalare eftersom det är deras enda framtid. Nu kunde de ju lika gärna ingå i alliansen  och det känns sorgligt .

Populära inlägg