På ett hotelrum...


 Jag gillar den här bilden. Den är lite ohyfsad. Jag försöker gå omkring i Aten med modern GPS, fan, det är ju omöjligt. Man virrar bara bort sig, en vanlig papperskarta är ju tusen ggr bättre. Gps tappar kontakt, man vet fan inte väderstrecken, bästa sättet att gå är att titta på en karta, skriva ner gatorna man tänker gå på och göra en egen lite blyertskarta, en liten lapp, som man plockar fram då det slutar funka. Då lär man sig ngt också.

Fick ett besked om att jag ska vara med på en utställning i  Aten nästa år. Inget märkvärdigt, men den ska pågå ett år, bra tillfälle för mig att bomba Benaki museum med mina bilder och få till en stor grekisk utställning. 

Alltid ngt.

Igår storm och regn, utan el i några timmar och då tänkte jag på dom i Ukraina. Jävla helvete.

En dag i morgon också.

Kommentarer

Populära inlägg