To be or not to be..


 Jag vet inte om jag är ensam, men jag känner tydligt att attraktionskraften hos sociala medier försvunnit och det har gått snabbt på slutet. 

Någon sa: Att jag är för gammal för att kolla på sociala medier. Jag vill ägna all min tid åt att göra något fysiskt.

Jag håller med, såg också att varje fysisk ansträngning man gör, leder till att man lever längre. Inget nytt under solen men också att en korv med bröd förkortar livslängden.

Kom att tänka på alla korvar med bröd man satt i sig. Man borde vara död vid det här laget med så mycket senap och ketchup man fick på, dessutom.

Kriget mal på. Jag ser ingen annan lösning än att Putin förlorar. Jag hör talas om unga killar som rymmer Ryssland, trots att de blivit inkallade. Hoppas de klarar sig. Klart man skulle vara beredd att försvara sig om vårt fosterland anfölls men inte vara utomlands och kriga för något som ingen förstår.

Och så Iran och så Italien,,,

Suck, 

Det jag inte fattar är hur unga kan tycka att moderater och SD är revolutionära.
Jag kan förstå missnöjet men inte hur de kan ses lockande. Bensinpriset, okej,,,de kommer nog att bli besvikna.

Tiden, är ingen lätt sak. Så är det.

Kommentarer

Populära inlägg