Dags att valla skidorna igen.

Det regnar igen. Jag tar en dag till att skicka mina bilder till olika sajter över hela världen. Det är kanske dags att göra internationell karriär igen?? Ett tag höll jag på och ställde ut utomlands. Berlin, London, Zurich, Sarajevo, och lite till....om det gav något? Inte speciellt, tror faktiskt mer på att få ut bilderna på sajter.

Krille satt med jackan på idag när vi sågs på fiket. Vi var de enda gästerna, så vi fick feta bullar som pris för vår envishet. Givetvis satt vi ute. Jag väntar fotfarande på min kamera och den verkar komma i morgon. Tror jag?

Jag tycker det är spännande med Grekland. Visst, problem alla gånger, men allt skulle bli problem i det landet och nu får vi se hur det blir i Spanien. Om vänstern, de ungas röster, kommer att väga tungt. Det är ju ändå de unga som har framtiden för sig, som måste rösta och ta besluten. Deras liv, inte mitt.

Jag sitter och kollar på resor till sydspanien i november. Dra ner till Altea och polarna som cyklar och verkar ha det bra. November is tha shit.

Båten på bilden, ligger vid fiket, som i sin tur ligger i Vrena. Jag vet inte varför jag tänker på boken , Bron över floden kwai. Eller på Majakovskij, floden Neva. Nåt är det med namnet.

Jag tänker på författare. Då kan man tänka länge, om att läsa en bok. Det var länge sedan.

Populära inlägg