one more coffee..

 En kopp kaffe innan du går, eller en kopp till kaffe innan du går. Jag insåg det inte, men det är tydligen helg idag, igen. Jag har kommit i fas med livet, gården är i form, min inneboende betalar hyran och jag arbetar, men så är det detta med one more coffe,,,must be...

Jag blev så otroligt inspirerad av filmen med Dylan o Co. Det som slog mig mest var lusten, energin, känslan av att leva i ett flow, såg Ni hur många ställen de besökte, småstäder, där man gick med förlust i princip på varje spelning. Det skulle kunna översättas för en fotograf till att köra stenhårt på små städer i  Sverige, tex. Själv gjorde jag ju ett liknande försök då jag en gång i tiden reste över hela Norrland och la ut en bok jag gjort på toaletterna, så den som kom in pissa såg plötsligt en bok som satt i tvättstället. Det var kul, men givetvis, en ekonomisk förlust.

Vårt hus på Naxos, vill du hyra det i nov, fin månad, du kommer undan lite billigt,,vi kan snacka mer om det. Igår såg det ut så här i alla fall.




Populära inlägg