Life and storm...

Vår egen lilla beach. Jag har så många funderingar. En är om jag ska öppna något jag kallar Micke Berg Color,,,bara skriva om vackra saker? Jag gick igenom Insta på morgonen. Hur fan kan vissa få så många följare, typ 10 000 pers eller mer? De flesta fotografer har otroligt svårt att komma över det jag har, 1800, 1900 följare på Insta, men andra har hur mycket som helst. Hashtagga, ja, men i mitt fall ger det inte ett skit.

Nej, jag tror på att byta inriktning, men å andra sidan, ska man anpassa sig efter folk? Det är väl så att det ska anpassa sig efter mig? Vad är det för mening att visa bilder som man själv bara tycker är skit. En annan sak som jag reagerat över är det här med Hashtaggs är att om jag går igenom många av de här sk hashtaggarna, hamnar på uppsamlingssidorna, typ BW street, så är det ju hopplös fotografi. Då är det bättre att slå på en bra fotografs namn.

Nej, jag får börja visa beachbilder, i färg. så ska det nog gå upp i mängd.

Ja,, Ni ser, man har ju fan blivit löjlig, men det är uppenbart att det är enklare att få mycket följare om man sysslar med frågor som handlar om kändisar, grejer eller vackra saker,,,hm,, inte livet? Inte ska det handla om livet, att livet inte är linjärt, att livet är upp och ner. Jag har märkt att om jag skriver något jag är irriterad på, så heter det att man är bitter. Eller så är jag ledsen, eller deppig, osv. Ja, så kan det vara. Jag tycker det är viktigt att vara ärlig, är du ledsen är du fan ledsen, är du arg är du fan arg. Bitter, jag är aldrig bitter.

Nåja, nu kom det en beachbild,,,snygg va? Annars kollar jag numera bara på unga snygga människor som bor i skåpbilder. Om dom har följare...jesus, you bet.

Populära inlägg