Not big, not small























 Bengt Alm var inne på något på morgonen. Varför är dagens bilder så ofta så överansträngda? Färgerna är på max, människorna tatuerade över hela kroppen, något saknas, det är hårda kontraster, ja, osv,,,jag har inga kommentarer kring detta, men lika förbannat så gillar jag de enkla bilderna från sextio och sjuttio och kanske tidigare. De som beskriver något enkelt, något ganska kärleksfullt.

Jag kollar lite på Insta, det mesta är otroligt överstyrt och maxat och jag hänger inte med. Det verkar andra göra för de får enormt med gillanden.

Det är så det är. Jag plockade lite bilder i datorn, totalt oredigerat, mest för att jag bara vill se något enkelt. Om det finns någon gemensam nämnare så är det väl att jag gillar och gillat alla på mina bilder.

Populära inlägg