Mentorskap och livet i allmänhet

Till mitt älskade hem i Monitsia/ Naxos, inbjuder jag en handfull människor att delta i ett personligt mentorskap. Det kommer att innefatta hur man börjar på ett personligt projekt som tar dig till ett resultat, hur man tänker på böcker, hur man når ut, hur man avslutar……

Min workshop, mentorstil, är väldigt annorlunda än gå i skolan. Jag tittar på ditt arbete, jag lyssnar, jag demonstrerar, och jag erbjuder råd och förslag baserat på år av personlig erfarenhet, närmare femtio år, faktiskt.

Så med mig hemma i Monitsia, på Naxos kan allt hända. Jag är på min egen veranda, tittar på ditt arbete och pratar om din karriär. Jag kommer att hjälpa till att redigera ditt tidigare arbete och mentorera dig om vad du ska göra nästa. Kritik kan komma från bilder som du tar här i Monitsia eller från ditt tidigare arbete. Vissa kanske vill plåta, vissa kan helt enkelt vilja redigera och bygga en bok. Vissa kan göra båda. Alla kommer att dra nytta av de pågående diskussionerna vi kommer att ha.

Vissa fotografer behöver en sak, vissa behöver en annan, och vi kommer hålla gruppen liten för att säkerställa den perfekta känslan för att verkligen hjälpa dig att gå vidare.

Varje dag samlas vi för att se över de tidigare dagarna från de som plåtar ... alltid ett lärande för alla. Vi bor i mitt hus, det Gula, som vi kallar det, max fyra, fem personer, vi umgås och äter och skrattar ihop. Det kommer att ske i maj, fyra dagar och priset blir fyra tusen kr inkl boendet i huset. Reser och mat får Ni betala själva. 

Våren är en fin årstid här på Naxos.  Den bästa. Så kom igen. Plåta, redigera, hangout, prata och mest av allt ha kul. Vi har bergen, stränderna, kall öl , vin, mat och en kamera. Du kommer inte att ångra dig.


Intresserad,,,kontakta mig på mail, mickeberg@hotmail.com


Micke Berg

Tänk på saken, annars är det ju märkligt hur ofta det blir två personer på en bild, fastän man siktar på en,,,
















Populära inlägg