Kärleken är blind... eller är det förälskelsen

 Det här är Thomas Malmsborg som jag mentorat ett år. Nu har han avslutat, gjort en bok, strålande arbete. Han finns på Insta. Är du intresserad av att jag ska vara Mentor åt dig ett år, så hör av dig om villkoren.
 2018, blev ju ett år som jag inte hade räknat med. Jo, jag hade räknat med att operera bort min prostata och cancern med den då jag fyllde 70.Nu fick jag göra det ett år innan och sedan en månad senare fick jag operera bort en njure. Men, skam den som ger sig. Jag gjorde en bok på nätet,,,

 Kärleken är blind, eller är det förälskelsen. Mitt hjärta är i alla fall fyllt av kärlek och min blick söker kärlek. Thats all, trevlig fredag.












Grabbarna grus, man älskar sina vänner och kollegor. Alla har betytt mycket på sitt sätt.

Populära inlägg