Södermalm

 











Jag och Gabrielsson fick en idé om att vi skulle göra en utställning med bilder om och i Södermalm. Jag drog fram en 200 bilder som jag la på min blogg,  och skickade länken till bloggen till ett stort museum i Stockholm. 

Jag har ställt ut på det här museet 6 gånger tidigare så jag kan ju inte vara helt okänd. Det var över ett år sedan, snarare två år sedan.

Jag har bott på Söder sedan 1969 och innan dess som liten ett tag på Skeppsholmen, sedan flyttade jag till Sundsvall, Uppsala och så kom jag åter till Stockholm, Södermalm 1969.

Så, vad hände med bilderna och utställningen, den eventuella utställningen. 

Jag har ännu inte fått ngt svar så det kommer ju aldrig att bli av.

Det är okey, jag har ju redan ställt ut på det där museet tillräckligt.

Det får bli något annat,  någon annan gång.


Kommentarer

Populära inlägg