Pics och svett

Hittade några gamla fotopapper, inkjet, så jag skev ut lite bilder på min enkla skrivare. Det är alltid roligt.

Jag känner fortfarande, att om jag gör någon ny utställning då ska det vara små printar och intimt. I alla fall, papperen var buckliga, lite kantstötta,,,det gillar vi, toppen.

Fick bilder från då jag ställde ut på Stadsmuseum med mina barnbilder. Bilderna på mig själv, typ 1995, fick mig att tvivla på att det var jag på bilderna. 

Det är helvetiskt varmt, ligger väl på 28 grader inomhus och det går ju bra, bara man slipper den direkta solen. Visst, man kan dra ACn på 22 grader men då blir det ju helt sjukt förhållande mellan inne och ute. Jag går mellan olika svala rum, det svalaste är det som ligger som i en källare, under jorden.

Det får mig att tänka på de här människorna som bor i grottor i Australien, under jord. Samma finns ju nere i Andalusien. 

Nåja, så länge det finns glass finns det hopp. Om en timme börjar man närma sig spurten i Touren. Spurtetapperna är ofta ganska trista, tacka vet jag bergsbestigningar..
 

Kommentarer

Populära inlägg