Gottigotti


Jag lever på 15 kvm. Det är helt okej. Jag klagar inte. Den här bilden tog jag på Götgatan. Har väl alla fel en bild kan ha, men då jag tog den såg jag något. Något som försvann på vägen. Sånt är intressant. Då jag ser på mina barnbilder tänker jag, är det vid åttio man ska säga adjö till livet. Det finns alltså alltid en knut på andra sidan repet.

Jag är hungrig, finns inget att äta just nu. Måste lära mig att bunkra på Konsum, ha gottigott hemma på kvällen. Såg något program på Tv4 där atleter jagade genom djungeln med ryggsäckar. Sådana program är inte bra för människan. Innehåller så mycket dumhet så man måste passa sig.

Precis som med bilden hade jag något jag skulle säga Er, men det försvann på vägen. I alla fall kan jag säga att jag tycker om små böcker, med halvtaskigt tryck och mjuka sladdriga pärmar. Sånt gillar jag, men nu måste jag gå och fixa något gottigotti i natten.

Populära inlägg