Test av livets fanskap

Det sägs att jag knäpper skjortan snett. Det här är väl den ultimata hippebilden. Jag testade igår att börja knäppa med blixt. Vete fan om jag gillar det även om det sprider sig som en löpeld bland mina fotopolare. Jag gillar inte uttrycket som blir. Alla ser så gamla ut, precis som en annan inte är gammal nog.

Jag låg och fundera på om man skulle bli hundra, vete fan, så man får in något snyggt stipendium för att man just hållit på så länge.

Jag har två timmar till flyget går, SAS, de strejkande har fått fart på maskineriet...det låter det. Petersengubben kör hårt. 700 nya bilder, måste vara dopad. Det blir nog perfa.

Hade workshop och det slår mig så ofta man måste lära om folk som kommer på mina workshops. Ett tag grasserade någon sjuka att folk ställde in manuellt på sina digitalkameror,,,jaha, lycka till, snacka om att krångla till det. Nåja, i september, den 25 september, kör jag en ny workshop på Naxos,,,,holala,,,då är det perfekt väder också.

Våren var ju verkligen en prövning, men det verkar våren ha varit i hela Europa. Är det inte för kallt är det för varmt, för lite vatten, för mycket vatten,,,jag, vet inte vad som tagit åt mig, plötsligt slutade jag bry mig. Jag bara levde på. I alla fall, kände jag att nu börjar årets arbetssäsong och njutarsäsong och svarta nättersäsong.

Så kan det också vara då man sitter o glor på en trevlig flygplats,,

Populära inlägg