Förbannade dag...

Förbannade dag. Lyssnar på min son. Pollen. Han är helt förstörd, hemskt att höra på. Jag känner rejält av skiten också.

Läser Lundells nya, Vardagar, 600 sidor typ. Läser den på några timmar. Han kommenterar mest tillvaron. Håller väl med om det mesta men det blir ingen stuns, ingen historia.

Är med i bilpool. Igår körde jag på en sten, lite små plastskador under bilen, knappt synliga. Kontaktar Ford för eventuell reparation. Självrisk 8550 kr.

Är det ett jävla skämt, eller? Bilpoolen kan dra åt helvete. Pollen också. Hela världen höll jag på att säga. Finns det något som är vettigt i den här världen längre? Finns det ingen som kan göra något åt vansinnet i Israel? Det är ju helt horribelt. Är det en enda israel som blivit skadad eller skjuten?

Nej, inte vad jag vet och lika förbannat får det där fascistlandet hålla på och förtrycka folk i Palestina. Jag har ju varit där några gånger och tyvärr har de flesta som har proisraeliska åsikter aldrig varit i Gaza osv,,de flesta verkar leva i någon dröm om hur verkligheten ser ut. Kort sagt: tyvärr ser den för djävlig ut för palestinierna.

Det är bara att kolla vilka som stöder den där flytten av USAs ambassad till Jerusalem. De värsta högerspökena i Europa.

I Giro the Italia förr Chaves igenom totalt. Man snackar om pollensjuka. Där ser man. Inte ens de mest vältränade idrottstyperna klarar pollen.


Populära inlägg