Ligger och läser om en kvinna som gått in i väggen. Högpresterande, varenda sekund måste tas till vara. Jag känner ganska många som gått in i väggen, mest kvinnor, men också män och en sak är klar: de blir sig aldrig riktigt lika. De blir sköra för livet och de kommer aldrig mer att tåla stress.

En annan sak jag funderar över är VARFÖR de ska prestera så förbannat. Troligtvis fattar de inte ens det själva, men många jag känner som går eller har gått in i väggen har trivts på sitt jobb, men fått för sig att chefen kräver att de jobbar ihjäl sig. Att det inte tåls att de är som människor.

Ja, det är ett jävla skit att köra slut på hjärnan, för det verkar vara den som säger ifrån och hjärnan är svårlurad. När den känner igen symptomen så larmar den direkt efter en smäll.

Det mest intressanta är dock att alla jag känner som gått in i väggen efteråt inte fattar ett skit av varför de höll på som de gjorde, att det var helt vansinnigt från början till slut.

Jag vet inte heller vad man ska göra åt det hela, men det finns en del kvinnor jag känner som jag alltid säger åt att de MÅSTE sluta jaga, att de kommer att gå in i väggen och då ser de konstigt på mig och säger något om att JAG MÅSTE,,,

Ja, hockeyn mot Kanada var ju inget vidare. Girot blir allt bätttre, var häftigt att se hur SKY gick ner och hämta upp Wiggins och vilken snygg körning på fem man. Styrkebesked.

Populära inlägg