Jag förstår Kiesskoff att han har det slitigt med kroppen i Girot. Pollen tar verkligen musten ur en. Wiggins har inte haft någon bra period, strul på tempot o fall dagen innan, men Girot är nu superspännande. Varken Sky eller Astana verkar ha något bra teamwork..i Sky verkar man vara lite oense o vem ska hjälpa Nibali i bergen om inte Kiesskoff orkar? Thiralongo?

Det är en öppen affär men jag tror Wiggins kroknar o Uran stiger fram i Sky.

Nåja, igår ägnade jag en halv dag att få ett Boxerkort att fungera. Tänk om man bara visste vilken sida som skulle sitta utåt tex???

Nåja, åkte o titta på ett fritidshus som var till salu, har inga pengar men jag vill ju heller aldrig köpa något,,, har aldrig förstått vitsen med att äga något? Nåja, som tur var huset inte så kul så jag slapp köpa det.

Var på heden i Malmköping, läcker liten stad, påminde om en Monthy Pythonfilm.

Kommentarer

Populära inlägg