Mentorskap, 6 månader eller ett år

 


Om du vill utveckla din bildsyn, arbeta med ett projekt, delta i en samhörighet med mig. 

Du får visa mig en portfolio på runt 10 bilder, de bilder du tycker visar dig och vart du vill gå som fotograf

Det är inte ett mentorskap för vem som helst. Den är till för dig som brinner, vill finna din egen röst och bli en fotografisk berättare. Jag ska försöka inspirera dig till att göra böcker och ställa ut.

Jag har haft det här mentorskapet några år och många av mina studenter har gjort fantastiska saker. Och jag har också haft mycket utbyte av deras arbeten. Samtidigt ska man ha en sak klar för sig. Det är bara du som kan se till så det blir något gjort. Jag är där för att stödja dig, på en väg som både kan vara lärorik och spännande.

Ett år, kostnad 20 000 kr,, halvt år 10 000 kr, börjar i  augusti 2023.

 Välkommen.

Frågor?

Kontakta mickeberg@hotmail.com

Kommentarer

Populära inlägg