Berlinmurens fall och min fru.











Berlinmuren föll. Jag undrade varför det stod så mycket i DN om Muren. 30 år sedan. Min fru gick på insidan och drog barnvagn genom hålet i muren. Det var tider det. Det regnar. Jag har precis fått min nya racer, en Orbea Gain d40, ebike. Ska bli spännande att se hur den funkar i bergen. Nu kanske man kan köra lite mer avslappnat uppför dessa helvetiska backar som aldrig tar slut och kanske det blir 5 milarundor i bergen eftersom det blir lite lättare.

Åren tar ut sin rätt. Krascha ju med Bianchin i en backe nerför, blev inte så mycket kvar av hojen så nu blir det något annat. Jag kanske slutar köra scooter på Naxos och cyklar till stan osv i framtiden, annars var hösten sanslös, fortfarande över 20 grader på dagarna. Det blir en mild vinter.

Jag la ner Facebook, det dräller in ny sk vänner på min sida, men tyvärr så får jag också bara läsa allt mer strunt så jag lämnade Facebook. Det är några som ville köpa bilder av mig, jag hittar er inte, så hör av er igen på messenger eller Mickeberg@hotmail.com.

Populära inlägg