Att bo är att dö en smula

Volvo o Headskidor. Jag vacklar mellan att återvända till Naxos i januari eller åka skidor, troligtvis blir det Naxos nu då jag inte tjänar pengar längre på att åka o plåta vinter.

Läser om bomarknaden. Man kan ju börja grina för mindre. Det byggs jättemycket och i princip allt är för dyrt. Såg att snitt priset för en nybyggd etta i Sthlm är 9200 kr.  Är det ett dåligt skämt, eller? Och de som sköter byggandet i Sthlm skyller konsekvent på varandra. Varför tar inte staten över o bestämmer att en etta får kosta si o så mycket, typ 3500 kr, o end of discussion. Herre Gud, att bo är ju början till ett vettigt liv. Det måste ju prioriteras.

På Naxos är det strax över tjugo grader, jag var givetvis en idiot som åkte hem till Stockholm men jag fick ju vara med på SPEGLA, väldigt bra arrat. Sedan var det ju Planket i augusti, oxå helt perfekt. Jag ställde ut en del av mina Mullvadenbilder någon månad i somras så helt dött har det väl inte varit. Jag fick en fråga om jag hållr föredrag och berättar om mina bilder. Svar ja. Kontakta mig på mickeberg@hotmail.com

Jag har ju dragit igång MENTORSKAP 2018 också, så vill du få dina bilder bedömda under ett år så kontakta mig på mickeberg@hotmail.com

Populära inlägg