Dagar som fredag

Jag vet att det finns folk som står på Arlanda och plåtar flygplan då de landar och startar. Här kan man nästan ta på planet då de går in för landning. Landskrona fotofestival. Det känns som om de får lite bättre fart på reklamen i år, kanske de skulle ställa ut min Retro i Konsthallen nästa år, så ska jag hjälpa till med reklamen. Ösa på som jag brukar säga.

Norrköping är ju ett annat ställe som har piggnat till genom Spegla. Jag ska visa kort och snacka den 21 oktober, samtidigt är det dokumentärprisutdelning. Undrar varför jag aldrig fått det priset? Tycker dom inte jag gjort tillräckligt genom åren? Det har väl ändå delats ut i 25 år vid det här laget.

Skit samma, man kan inte hänga upp sig på pettitesser. I helgen är det hästshow på Tyresö slott. Det blir nog bra, mycket bra. Kan vara något att plåta för den som sysslar med någon slags gatufoto.

All the best friends,,

Populära inlägg